eTravel S.A. szkoli na platformie Spoti blisko 400 pracowników
Czym się zajmuje Pana firma?
Podstawowa aktywność przedsiębiorstwa to obsługa klienta korporacyjnego w zakresie aranżacji podróży służbowych ukierunkowana na optymalizację powiązanych z tym kosztów. W ramach usług proponujemy naszym klientom platformę do rezerwacji on-line, która umożliwia samodzielne dokonywanie rezerwacji oraz zarządzanie obszarem podróży służbowych.
W jaki sposób platforma Spoti pomaga w realizacji celów biznesowych firmy?
Utrzymanie pożądanego poziomu jakości obsługi klienta, wdrażanie nowych technologii, standardów, przygotowywanie zespołu do nowych realiów biznesowych wymaga od pracodawcy przeprowadzania okresowych szkoleń. Platforma Spoti jest odpowiedzią na potrzebę efektywnego zarządzania tym obszarem. Co istotne, umożliwia przygotowanie interaktywnych, ciekawych, technicznie zaawansowanych, a dzięki temu angażujących użytkownika szkoleń.
Co stanowi najważniejszy element, który przemawia za wykorzystaniem platformy e-learningowej spoti?
Zdecydowanie jest to możliwość weryfikacji postępów realizacji szkoleń przez użytkowników w trybie on-line. Pozwala to na ukończenie szkolenia w zaplanowanym czasie oraz jakości.
Które funkcje platformy okazały się najbardziej przydatne?
Kluczem do efektywnie przeprowadzonego procesu szkoleniowego oprócz odpowiedniego wkładu merytorycznego jest również forma prezentacji treści. Platforma Spoti oferuje wachlarz gotowych interaktywnych modułów, które można dowolnie wkomponowywać w kontent szkoleniowy. Jestem przekonany, że wpływa to na wzrost zaangażowania odbiorcy i pozwala na wyeliminowanie niepożądanego efektu znudzenia.
Czy poleciliby Państwo wykorzystanie platformy Spoti innym firmom?
Zdecydowanie tak. Zaproponowane rozwiązanie może być wykorzystywane zarówno wśród wszystkich pracowników przedsiębiorstwa, jak i poprzez managerów poszczególnych jednostek w ramach mniejszych grup szkoleniowych.
Zapraszam na 20 minutowe, bezpłatne spotkanie w wirtualnym pokoju, podczas którego omówimy możliwości współpracy.