Wdrożenie platformy dla Ośrodka Rozwoju Edukacji z wykorzystaniem elementów grywalizacji oraz social learning.

Platforma dla ORE

Nowa wersja platformy edukacji globalnej Ośrodka Rozwoju Edukacji łączy kilka trendów związanych z nowoczesną edukacją, takich jak: design thinking, elementy grywalizacji oraz social learning.

Jakie są zadania uczestników?

Pierwszym zadaniem uczestników jest zaliczenie 8 misji, w których poznają zasady związane z projektowaniem design thinking. Kończąc misję, uczestnicy zdobywają punktów i odblokowują kolejne odznaki i poziomy. Równolegle pracują w wirtualnych grupach, które przypominają te znane z portali społecznościowych. Uczestnicy mogą zapraszać inne osoby do własnych grup, udostępniać im ciekawe materiały znalezione w zasobach internetu, dodawać do znajomych, komentować, like’ować itd.

Co jest celem projektu?

Kreatywna praca w grupach ma zaowocować rozpoznaniem wyzwań zgodnych z celami zrównoważonego rozwoju oraz znalezieniem niestandardowych propozycji rozwiązań tych problemów. Kolejnym zadaniem, które stoi przed uczestnikami, jest dodawanie informacji o wyzwaniu do bazy oraz mapy wyzwań. Każdy przedstawiony pomysł jest również oceniany w postaci gwiazdek przez uczestników. Na tej podstawie tworzy się automatycznie ranking najwyżej ocenionych pomysłów. Wrażenia uczestników są bardzo pozytywne, doceniają możliwość współpracy w wirtualnych zespołach i grupach, tworzenie wspólnych dokumentów, interaktywnych map oraz liczne niespodzianki, które wiążą się ze zdobywaniem kolejnych poziomów, odznak i statusów.

z dostarczonych przez nas rozwiązań do e-learningu

Zapraszam na 20 minutowe, bezpłatne spotkanie w wirtualnym pokoju, podczas którego omówimy możliwości współpracy.

Krzysztof Kwasniewski

Krzysztof Kwasniewski

Pomagam przedsiębiorstwom i instytucjom wykorzystać platformy e-learningowe, w prowadzeniu szkoleń i zwiększaniu motywacji pracowników. Poznajmy się na linkedin