Rezerwacja terminu spotkania w wirtualnym pokoju
Najczęściej zadawane pytania
W jaki sposób się połączymy?
Połączymy się w wirtualnym pokoju, którego adres otrzymają Państwo w e-mailu z potwierdzeniem spotkania. Korzystamy z aplikacji Google Meet.
Z jakiej aplikacji korzystamy?
Aplikacja, z której korzystamy nie wymaga zakładania konta oraz instalowania żadnego programu. Wystarczy kliknąć w link, który prześlemy.
Podczas nawiązywania połączenia należy zezwolić przeglądarce na korzystanie z mikrofonu i/lub kamery.
Istnieje możliwość wykonania testu połączenia i ustawień przeglądarki. Test jest dostępny w tym miejscu.
Czy możemy skorzystać z innej aplikacji do połączenia?
Tak, w takim wypadku prosimy o informacje w odpowiedzi na potwierdzenie spotkania, które zostanie wysłane po rezerwacji.
Czy podczas połączenia trzeba mieć włączoną kamerę?
Nie wystarczy udostępnić mikrofon. Oczywiście zawsze przyjemniej będzie jeśli będziemy mogli się jednocześnie widzieć i słyszeć:-)
Czy w spotkaniu może wziąć udział więcej niż jedna osoba?
Tak, kolejne osoby mogą dołączyć korzystając z tego samego linku, który zostanie wysłany w wiadomości email z potwierdzeniem spotkania. Oczywiście kolejne osoby mogą znajdować się w zupełnie innych lokalizacjach.
Z kim się spotkam?
Najczęściej prezentacje platformy Spoti prowadzi Krzysztof Kwaśniewski – menadżer projektów IT, członek zarządu w eTechnologie Sp. z o.o.