Grywalizacja w konkursie Przystanek Sukces czyli Misja BiznesPlan
Wspólnie z Polską Fundacją Przedsiębiorczości oraz Urzędem Miasta Szczecin, przygotowaliśmy grywalizację, ułatwiającą przygotowanie BiznesPlanu w ramach konkursu Przystanek Sukces.
Na czym polega wykorzystanie grywalizacji w konkursie?
Proces tworzenia BiznesPlanu jest dosyć skomplikowany, z tego powodu został podzielony na mniejsze etapy (poziomy i zadania). Zaliczenie każdego etapu polega na zapoznaniu się z wprowadzeniem (w formie krótkiego filmiku wideo) oraz wypełnieniu odpowiednich pól, które stanowią poszczególne elementy niezbędne do napisania BiznesPlanu.
Uzupełnione informacje są automatycznie wysyłane na e-mail uczestnika, podany podczas rejestracji.
Jaki jest cel wykorzystania grywalizacji?
Grywalizacja ułatwia i uprzyjemnia proces tworzenia BiznesPlanu. Uczestnicy zdobywają wirtualne nagrody, zaliczają kolejne poziomy, zdobywają punkty i zupełnie „przy okazji” tworzą BiznesPlany, które biorą udział w konkursie. W ten sposób przejście przez dosyć skomplikowane procedury tworzenia dokumentu, staje się szybsze i łatwiejsze.
[bctt tweet=”Harvard Business Review uznał grywalizację za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.” username=”cyfrowy”]
Według prognoz Reserch and Markets wartość produktów i usług związanych z grywalizacją osiągnie w 2020 roku 10 mld USD. Grywalizacja powoduje, że „niezbyt fascynujące” czynności (np. szkolenie dotyczące nowego produktu), mogą stać się angażującą przygodą, w której ucząc się, zdobywasz kolejne etapy, punkty i wirtualne nagrody.
Kto jeszcze bierze udział w mojej misji?
Portale społecznościowe zmieniły sposób w jaki korzystamy z Internetu. Wykorzystaliśmy to zjawisko tworząc platformę, która umożliwia interakcje podobnie jak na popularnych portalach społecznościowych. Uczestnicy mogą m.in.:
- zawierać wirtualne znajomości,
- zmieniać statusy, komentować, wysyłać wiadomości itd.
Zaproś znajomych do udziału w misji
Uczestnicy mogą łatwo zapraszać do gry znajomych. Przyjęte zaproszenia są zliczane i również mogą być jednym z kryteriów oceny. W ten sposób uczestnicy promują konkurs między sobą.
Czy grywalizacja naprawdę działa?
Hmm, dołącz do misji i przekonaj się!
Z przyjemnością przedstawimy korzyści, które Państwa firma może czerpać
z e-learningu.
Interesujące?
Sprawdź, jak wygląda platforma Spoti od strony uczestnika szkoleń