Grywalizacja w konkursie Przystanek Sukces czyli Misja BiznesPlan

grywalizacja przystanek sukces

Wspólnie z Polską Fundacją Przedsiębiorczości oraz Urzędem Miasta Szczecin, przygotowaliśmy grywalizację, ułatwiającą przygotowanie BiznesPlanu w ramach konkursu Przystanek Sukces.

Na czym polega wykorzystanie grywalizacji w konkursie?

Plan misji

Proces tworzenia BiznesPlanu jest dosyć skomplikowany, z tego powodu został podzielony na mniejsze etapy (poziomy i zadania). Zaliczenie każdego etapu polega na zapoznaniu się z wprowadzeniem (w formie krótkiego filmiku wideo) oraz wypełnieniu odpowiednich pól, które stanowią poszczególne elementy niezbędne do napisania BiznesPlanu.

Uzupełnione informacje są automatycznie wysyłane na e-mail uczestnika, podany podczas rejestracji.

Jaki jest cel wykorzystania grywalizacji?

Grywalizacja ułatwia i uprzyjemnia proces tworzenia BiznesPlanu. Uczestnicy zdobywają wirtualne nagrody, zaliczają kolejne poziomy, zdobywają punkty i zupełnie „przy okazji” tworzą BiznesPlany, które biorą udział w konkursie. W ten sposób przejście przez dosyć skomplikowane procedury tworzenia dokumentu, staje się szybsze i łatwiejsze.

[bctt tweet=”Harvard Business Review uznał grywalizację za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.” username=”cyfrowy”]

Według prognoz Reserch and Markets wartość produktów i usług związanych z grywalizacją osiągnie w 2020 roku 10 mld USD. Grywalizacja powoduje, że „niezbyt fascynujące” czynności (np. szkolenie dotyczące nowego produktu), mogą stać się angażującą przygodą, w której ucząc się, zdobywasz kolejne etapy, punkty i wirtualne nagrody.

Kto jeszcze bierze udział w mojej misji?

kto bierze udział w misji?

Portale społecznościowe zmieniły sposób w jaki korzystamy z Internetu. Wykorzystaliśmy to zjawisko tworząc platformę, która umożliwia interakcje podobnie jak na popularnych portalach społecznościowych. Uczestnicy mogą m.in.:

  • zawierać wirtualne znajomości,
  • zmieniać statusy, komentować, wysyłać wiadomości itd.

Zaproś znajomych do udziału w misji

zaproś do gry znajomych

Uczestnicy mogą łatwo zapraszać do gry znajomych. Przyjęte zaproszenia są zliczane i również mogą być jednym z kryteriów oceny. W ten sposób uczestnicy promują konkurs między sobą.

Czy grywalizacja naprawdę działa?

Hmm, dołącz do misji i przekonaj się!
z dostarczonych przez nas rozwiązań do e-learningu

Z przyjemnością przedstawimy korzyści, które Państwa firma może czerpać
z e-learningu.

Interesujące?

Sprawdź, jak wygląda platforma Spoti od strony uczestnika szkoleń

Krzysztof Kwasniewski

Krzysztof Kwasniewski

Pomagam przedsiębiorstwom i instytucjom wykorzystać platformy e-learningowe, w prowadzeniu szkoleń i zwiększaniu motywacji pracowników. Poznajmy się na linkedin