Cele szkolenia
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do przygotowania szkoleń elearningowych w programie iSpring Suite.
Po ukończeniu szkolenia uczestnik:
- będzie znał narzędzia do przygotowywania szkoleń elearningowych;
- będzie potrafił zaprojektować i wykonać e-learningową pigułkę wiedzy, interaktywny quiz lub test, fabularną symulację oraz listę najczęściej zadawanych pytań (FAQ);
- będzie potrafił opublikować przygotowany materiał w różnych formatach m.in.: umożliwiającym udostępnienie na platformie e-learningowej.
Zobacz przykładowe zagadnienia
Ceny (szkolenie w wersji standardowej)
Najczęściej zadawane pytania
Do kogo adresowane jest szkolenie?
Szkolenie jest adresowane do osób posiadających min. podstawową wiedzę o metodyce tworzenia szkoleń e-learningowych, w tym.:
- Trenerów wewnętrznych i twórców szkoleń, który sprawnie posługują się programem Microsoft Power Point i pragną rozpocząć tworzenie interaktywnych i multimedialnych szkoleń e-learningowych;
- Wykładowców uczelni wyższych i osób odpowiedzialnych za rozbudowę treści szkoleniowych dla platformy Moodle;
- Freelancerów, którzy pragną rozszerzyć ofertę o tworzenie szkoleń e-learningowych na zamówienie;
- Nauczycieli i metodyków tworzących szkolenia adresowane do edukacji.
W jakiej formie prowadzone jest szkolenie?
W zależności od wariantu można wybrać
- Wariant 1: Samodzielny dostęp do szkolenia w formie lekcji wideo, które krok po kroku omawiają i prezentują wykorzystanie poszczególnych funkcji pakietu iSpring Suite;
- Wariant 2: Samodzielny dostęp do szkolenia + konsultacje 1:1;
- Wariant 3: Samodzielny dostęp do szkolenia + warsztat w wirtualnym pokoju (dla grup od 4 do 8 osób);
Ramowy program szkolenia:
1. Szybki start
1.1 Wprowadzenie do pracy z iSpring Suite
1.2 Jak rozpocząć pracę z iSpring Quiz Maker
1.3 Jak dodać pytania w iSpring Quiz Maker
1.4 Jak zmienić wygląd quizu
1.5 Jak stworzyć grupę pytań w iSpring Quiz Maker
1.6 Jak importować pytania z pliku Excel
1.7 Jak tworzyć ankiety w iSpring Quiz Maker
1.8 Jak opublikować quiz na platformie Moodle
2. Fabularne symulacje i szablony interakcji
2.1 Przegląd funkcjonalności iSpring TalkMaster
2.2 Jak korzystać z szablonów interakcji (iSpring Visuals)
2.3 Jak stworzyć interaktywną książkę (iSpring Flip)
3. Wykorzystanie audio i wideo
3.1 Jak nagrywać tutoriale i screencasty
3.2 Jak nagrać narrację wideo
3.3 Jak korzystać z edytora audio i wideo
3.4 Jak dodać podkład muzyczny do slajdu
3.5 Jak dostosować odtwarzacz wykładu wideo
3.6 Jak dodać i zsynchronizować narrację
4. Dostosowanie wyglądu i ustawienia
4.1 Zarządzanie strukturą
4.2 Tworzenie niestandardowych scenariuszy
4.3 Ustawienia sposobu odtwarzania i nawigacji
4.4 Jak wykorzystać zaawansowane ustawienia nawigacji
4.5 Jak dodać logo do szkolenia
4.6 Jak dodać załączniki i odnośniki
4.7 Jak dodać informację na temat autora
4.8 Jak dodać znak wodny do szkolenia
5. Tips and Tricks
5.1 Podział szkolenia na moduły
5.2 Połączenie quizu ze slajdami
5.3 Szkolenia z wykorzystaniem wideo
5.4 Publikacja do innych zastosowań
5.5 Archiwizowanie projektu i przenoszenie na inny komputer
W jaki sposób się połączymy?
Połączymy się w wirtualnym pokoju, którego adres otrzymają Państwo w e-mailu z potwierdzeniem spotkania. Korzystamy z aplikacji Livewebinar.
Z jakiej aplikacji korzystamy?
Aplikacja, z której korzystamy nie wymaga zakładania konta oraz instalowania żadnego programu. Wystarczy kliknąć w link, który prześlemy.
Istnieje możliwość wykonania testu połączenia i ustawień przeglądarki. Test jest dostępny w tym miejscu.
Wymogi do realizacji szkolenia po stronie Zamawiającego:
- Zapewnienie sali szkoleniowej wyposażonej w komputery dla każdego
z uczestników. Na komputerach powinien być zainstalowany system Windows oraz program Power Point. - Wyposażenie uczestników w słuchawki z mikrofonem.
Wymogi do realizacji szkolenia po stronie prowadzącego szkolenia:
Udostępnienie przed szkoleniem, pełnej 14 dniowej wersji programu iSpring Suite dla każdego uczestnika;
Opinie o nas
Z naszych rozwiązań skorzystali m.in.:
Z przyjemną odpowiemy na wszystkie pytania
eTechnologie Sp. z o.o., ul. Cyfrowa 6, 71-441 Szczecin, tel: 91 351 03 00, 91 351 03 01, NIP: 8513164366
REGON: 321247410, KRS: 0000426059