Firma eTechnologie specjalizuje się we wdrożeniach, administracji i utrzymaniu platform i oprogramowania, które wspiera prowadzenie szkoleń w Internecie. Naszymi klientami są średnie i duże firmy, uczelnie i instytucje.
W związku z planami rozwoju poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi kluczowych klientów
Szukamy osoby, która:
- jest cierpliwa, uprzejma, chce i lubi pracować z klientami,
- jest systematyczna i zorganizowana,
- posiada średnio zaawansowaną znajomość obsługi WordPressa (nie potrzebujemy umiejętności programowania i tworzenia własnych motywów i wtyczek),
- chce rozwijać i uczyć się nowych umiejętności.
Dodatkowym atutem będzie:
- Doświadczenie w pracy biurze obsługi klienta w branży IT;
- Orzeczenie o niepełnosprawności (możliwość pracy zdalnej);
- Znajomość zagadnień związanych z tworzeniem grafiki i/lub montażem wideo.
Oferujemy:
- Przyjazną atmosferę w pracy, bez korporacyjnej presji.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę cywilno-prawną w przypadku osób prowadzących własną działalność.
- Pracę w biurze w Szczecinie i/lub możliwość pracy zdalnej (wymagana dyspozycyjność
w godzinach 9-17.00) - Możliwość rozwoju zawodowego w jednej z najszybciej rozwijających się branż na świecie.
- Możliwość dostosowania godzin pracy.
Jeśli czujesz, że praca przy komputerze i technologie internetowe to Twoja przyszłość, lubisz się uczyć nowych rzeczy, to jest propozycja dokładnie dla Ciebie!