slider etechnologie

Firma eTechnologie specjalizuje się we wdrożeniach, administracji i utrzymaniu platform i oprogramowania, które wspiera prowadzenie szkoleń w Internecie. Naszymi klientami są średnie i duże firmy, uczelnie i instytucje.

W związku z planami rozwoju poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi kluczowych klientów 

 

Szukamy osoby, która:

  • jest cierpliwa, uprzejma, chce i lubi pracować z klientami,
  • jest systematyczna i zorganizowana,
  • posiada średnio zaawansowaną znajomość obsługi WordPressa (nie potrzebujemy umiejętności programowania i tworzenia własnych motywów i wtyczek),
  • chce rozwijać i uczyć się nowych umiejętności.

Dodatkowym atutem będzie:

  • Doświadczenie w pracy biurze obsługi klienta w branży IT;
  • Orzeczenie o niepełnosprawności (możliwość pracy zdalnej);
  • Znajomość zagadnień związanych z tworzeniem grafiki i/lub montażem wideo.

Oferujemy:

  • Przyjazną atmosferę w pracy, bez korporacyjnej presji.
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę cywilno-prawną w przypadku osób prowadzących własną działalność.
  • Pracę w biurze w Szczecinie i/lub możliwość pracy zdalnej (wymagana dyspozycyjność
    w godzinach 9-17.00)
  • Możliwość rozwoju zawodowego w jednej z najszybciej rozwijających się branż na świecie.
  • Możliwość dostosowania godzin pracy.

Jeśli czujesz, że praca przy komputerze i technologie internetowe to Twoja przyszłość, lubisz się uczyć nowych rzeczy, to jest propozycja dokładnie dla Ciebie!