Szkolenia z anty-Mobbingu i dyskryminacji
Czym się zajmuje Pani firma?
Firma Monika Klonowska – Szkolenia działa od 2001 roku. Zajmuje się badaniem potrzeb szkoleniowych klientów, przygotowaniem odpowiednich dla nich szkoleń i doradztwa. Nasza specjalizacja to:
Kierowanie zespołem – umiejętności menedżerskie; Rozwiązywanie konfliktów; Praca z zespołem w trakcie zmian, kryzysów; Praca z grupą z uwzględnieniem procesu grupowego. Ważną dziedziną w działaniach firmy jest współtworzenie projektu Anty-Mobbing i Dyskryminacja: prowadzenie szkoleń z zakresu przeciwdziałania mobbingowi, dyskryminacji i molestowaniu seksualnemu, doradztwo we wprowadzaniu polityki antymobbingowej, mediacje w sytuacjach konfliktowych.
Rozwiązywanie konfliktów; Praca z zespołem w trakcie zmian, kryzysów; Praca z grupą z uwzględnieniem procesu grupowego.
Ważną dziedziną w działaniach firmy jest współtworzenie projektu Anty-Mobbing i Dyskryminacja (www.mobbingidyskryminacja.pl): prowadzenie szkoleń z zakresu przeciwdziałania mobbingowi, dyskryminacji i molestowaniu seksualnemu, doradztwo we wprowadzaniu polityki antymobbingowej, mediacje w sytuacjach konfliktowych.
Jaka grupa klientów jest dla Państwa najważniejsza?
Od 1992 roku prowadzę szkolenia między innymi dla dużych korporacji, firm prywatnych, ministerstw, urzędów, instytucji kultury. Wielu klientów przez lata korzysta z moich szkoleń, wielu wraca do mnie po latach. Bardzo to doceniam, ponieważ znam firmę, jej historię, ludzi, co pomaga w znalezieniu najlepszych rozwiązań. Także nowi, różnorodni klienci są dla mnie ciekawym wyzwaniem, fascynuje mnie poznawanie nowych osób, struktury, formalnej i nieformalnej, diagnozowanie specyficznych potrzeb firmy w zakresie rozwiązywania problemów i rozwoju kompetencji.
W jaki sposób platforma Spoti pomaga w realizacji celów biznesowych Pani firmy?
Na platformie Spoti od kilku lat udostępniamy szkolenia e-learningowe z zakresu przeciwdziałania mobbingowi i dyskryminacji. Największa, do tej pory, grupa użytkowników/pracowników jednego klienta, której szkolenia zostało z sukcesem udostępnione w krótkim okresie czasu, to 4 tysiące osób.
Co jest dla Pani najważniejszym elementem, który przemawia za wykorzystaniem platformy e-learningowej Spoti?
Funkcjonalności, na których nie muszę się znać, zapewniające moim klientom przyjazne warunki korzystania z wiedzy on-line. Z mojego punktu widzenia najważniejsza jest świetna współpraca z naszym partnerem E-Technologie, wsparcie techniczne, pomoc w rozwiązywaniu wątpliwości, proponowanie nowych rozwiązań i ich wdrażanie.
Które funkcje platformy uważa Pani za najbardziej przydatne?
Szczególnie istotne dla nas i naszych klientów/zleceniodawców jest możliwość raportowania postępów poszczególnych uczestników w trakcie realizacji szkolenia. Pozwala ono na zmobilizowanie osób, które zwlekają z rozpoczęciem lub ukończeniem szkolenia w terminie. Ponadto klienci i użytkownicy cenią sobie możliwość korzystania ze szkolenia także na smartfonach.
Czy poleciłaby Pani wykorzystanie platformy Spoti innym firmom?
Polecam z pełnym przekonaniem!
Zapraszam na 20 minutowe, bezpłatne spotkanie w wirtualnym pokoju, podczas którego omówimy możliwości współpracy.