Monika Klonowska

Czym się zajmuje Pani firma?

Firma Monika Klonowska – Szkolenia działa od 2001 roku. Zajmuje się badaniem potrzeb szkoleniowych klientów, przygotowaniem odpowiednich dla nich szkoleń i doradztwa. Nasza specjalizacja to:
Kierowanie zespołem – umiejętności menedżerskie; Rozwiązywanie konfliktów; Praca z zespołem w trakcie zmian, kryzysów; Praca z grupą z uwzględnieniem procesu grupowego. Ważną dziedziną w działaniach firmy jest współtworzenie projektu Anty-Mobbing i Dyskryminacja: prowadzenie szkoleń z zakresu przeciwdziałania mobbingowi, dyskryminacji i molestowaniu seksualnemu, doradztwo we wprowadzaniu polityki antymobbingowej, mediacje w sytuacjach konfliktowych.

Rozwiązywanie konfliktów; Praca z zespołem w trakcie zmian, kryzysów; Praca z grupą z uwzględnieniem procesu grupowego.

Ważną dziedziną w działaniach firmy jest współtworzenie projektu Anty-Mobbing i Dyskryminacja (www.mobbingidyskryminacja.pl): prowadzenie szkoleń z zakresu przeciwdziałania mobbingowi, dyskryminacji i molestowaniu seksualnemu, doradztwo we wprowadzaniu polityki antymobbingowej, mediacje w sytuacjach konfliktowych.

Jaka grupa klientów jest dla Państwa najważniejsza?

Od 1992 roku prowadzę szkolenia między innymi dla dużych korporacji, firm prywatnych, ministerstw, urzędów, instytucji kultury. Wielu klientów przez lata korzysta z moich szkoleń, wielu wraca do mnie po latach. Bardzo to doceniam, ponieważ znam firmę, jej historię, ludzi, co pomaga w znalezieniu najlepszych rozwiązań. Także nowi, różnorodni klienci są dla mnie ciekawym wyzwaniem, fascynuje mnie poznawanie nowych osób, struktury, formalnej i nieformalnej, diagnozowanie specyficznych potrzeb firmy w zakresie rozwiązywania problemów i rozwoju kompetencji.

W jaki sposób platforma Spoti pomaga w realizacji celów biznesowych Pani firmy?

Na platformie Spoti od kilku lat udostępniamy szkolenia e-learningowe z zakresu przeciwdziałania mobbingowi i dyskryminacji. Największa, do tej pory, grupa użytkowników/pracowników jednego klienta, której szkolenia zostało z sukcesem udostępnione w krótkim okresie czasu, to 4 tysiące osób.

Co jest dla Pani najważniejszym elementem, który przemawia za wykorzystaniem platformy e-learningowej Spoti?

Funkcjonalności, na których nie muszę się znać, zapewniające moim klientom przyjazne warunki korzystania z wiedzy on-line. Z mojego punktu widzenia najważniejsza jest świetna współpraca z naszym partnerem E-Technologie, wsparcie techniczne, pomoc w rozwiązywaniu wątpliwości, proponowanie nowych rozwiązań i ich wdrażanie.

Które funkcje platformy uważa Pani za najbardziej przydatne?

Szczególnie istotne dla nas i naszych klientów/zleceniodawców jest możliwość raportowania postępów poszczególnych uczestników w trakcie realizacji szkolenia. Pozwala ono na zmobilizowanie osób, które zwlekają z rozpoczęciem lub ukończeniem szkolenia w terminie. Ponadto klienci i użytkownicy cenią sobie możliwość korzystania ze szkolenia także na smartfonach.

Czy poleciłaby Pani wykorzystanie platformy Spoti innym firmom?

Polecam z pełnym przekonaniem!


Krzysztof Kwasniewski

Krzysztof Kwasniewski

Pomagam przedsiębiorstwom i instytucjom wykorzystać szkolenia i platformy e-learningowe, w prowadzeniu szkoleń i zwiększaniu motywacji pracowników. Chcesz poznać korzyści wynikające z wykorzystania e-learningu w organizacji? Zarezerwuj termin spotkania (w wirtualnym pokoju).
Krzysztof Kwasniewski
Krzysztof Kwasniewski