Oferta pracy: Specjalista ds. obsługi kluczowych klientów (praca zdalna – cała Polska)
Firma eTechnologie specjalizuje się we wdrożeniach, administracji i utrzymaniu platform i oprogramowania, które wspiera prowadzenie szkoleń w Internecie. Naszymi klientami są średnie i duże firmy, uczelnie i instytucje.

W związku z planami rozwoju poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi kluczowych klientów
(praca zdalna – cała Polska)
Szukamy osoby, która:
- posiada min. 2 letnie doświadczenie w branży IT,
- posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń zdalnych, webinarów itp.,
- jest cierpliwa, uprzejma, chce i lubi pracować z klientami,
- jest systematyczna i zorganizowana,
- zna obsługę WordPressa,
- zna język angielski w stopniu komunikatywnym,
- chce rozwijać i uczyć się nowych umiejętności.
Dodatkowym atutem będzie:
- doświadczenie w organizacji szkoleń,
- orzeczenie o niepełnosprawności (możliwość pracy zdalnej),
- znajomość zagadnień związanych z tworzeniem grafiki i/lub montażem wideo.
Oferujemy:
- Przyjazną atmosferę w pracy, bez korporacyjnej presji;
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę B2B w przypadku osób prowadzących własną działalność;
- Możliwość pracy zdalnej (wymagana dyspozycyjność w godzinach 9-17.00);
- Możliwość rozwoju zawodowego w jednej z najszybciej rozwijających się branż na świecie;
- Pakiet ubezpieczeń gwarantujących pomoc w różnych sytuacjach życiowych;
- Możliwość korzystania z prywatnej służby zdrowia dla Ciebie i osoby towarzyszącej;
- Możliwość dostosowania godzin pracy;
- Wynagrodzenie: umowa o pracę: 3 500-5 000 zł lub umowa B2B: od 5 000 zł.
Jeśli czujesz, że praca przy komputerze i technologie internetowe to Twoja przyszłość, lubisz się uczyć nowych rzeczy, to jest propozycja dokładnie dla Ciebie!