Oferta pracy: Specjalista ds. obsługi kluczowych klientów (praca zdalna – cała Polska)

,
Oferta pracy specjalista

Firma eTechnologie specjalizuje się we wdrożeniach, administracji i utrzymaniu platform i oprogramowania, które wspiera prowadzenie szkoleń w Internecie. Naszymi klientami są średnie i duże firmy, uczelnie i instytucje.

Oferta pracy specjalista

W związku z planami rozwoju poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi kluczowych klientów

(praca zdalna – cała Polska)

Szukamy osoby, która:

  • posiada min. 2 letnie doświadczenie w branży IT,
  • posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń zdalnych, webinarów itp.,
  • jest cierpliwa, uprzejma, chce i lubi pracować z klientami,
  • jest systematyczna i zorganizowana,
  • zna obsługę WordPressa,
  • zna język angielski w stopniu komunikatywnym,
  • chce rozwijać i uczyć się nowych umiejętności.

Dodatkowym atutem będzie:

  • doświadczenie w organizacji szkoleń,
  • orzeczenie o niepełnosprawności (możliwość pracy zdalnej),
  • znajomość zagadnień związanych z tworzeniem grafiki i/lub montażem wideo.

Oferujemy:

  • Przyjazną atmosferę w pracy, bez korporacyjnej presji;
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę B2B w przypadku osób prowadzących własną działalność;
  • Możliwość pracy zdalnej (wymagana dyspozycyjność w godzinach 9-17.00);
  • Możliwość rozwoju zawodowego w jednej z najszybciej rozwijających się branż na świecie;
  • Pakiet ubezpieczeń gwarantujących pomoc w różnych sytuacjach życiowych;
  • Możliwość korzystania z prywatnej służby zdrowia dla Ciebie i osoby towarzyszącej;
  • Możliwość dostosowania godzin pracy;
  • Wynagrodzenie: umowa o pracę: 3 500-5 000 zł lub umowa B2B: od 5 000 zł.

Jeśli czujesz, że praca przy komputerze i technologie internetowe to Twoja przyszłość, lubisz się uczyć nowych rzeczy, to jest propozycja dokładnie dla Ciebie!