Interaktywna gra edukacyjna dla Funduszu Mikropożyczkowego Klon

interaktywna gra edukacyjna dla fm klon

Interaktywne gry edukacyjne to doskonały sposób na promocję wielu produktów i usług. Gry angażują uczestników, powodują, że są przez dłuższy czas skupieni na przedstawianych treściach. W ten sposób możemy przedstawić unikalne, wyjątkowe elementy naszej oferty. Co więcej, użytkownicy poznają owe szczegóły oferty w formie zabawy, co automatycznie sprawia, że marka, którą jest desygnowana gra, zyskuje w ich oczach pozytywny wizerunek.

,,Gry edukacyjne to doskonały sposób na promocję firmy” Często użytkownik nie wie, że unikalne elementy naszej oferty są do czegoś potrzebne. Uważa je za detale, które nie mają większego znaczenia w praktyce. Gry edukacyjne mają na celu „przenieść” go z poziomu nieświadomej do świadomej niekompetencji, pokazując, które zagadnienia wymagają zgłębienia. Dopiero wtedy korzyści wynikające z naszej oferty trafią na „podatny grunt.” Gra pokazuje kwestie, o których użytkownik często nie miał wcześniej pojęcia, a więc siłą rzeczy nie był on w stanie samodzielnie dążyć do ich poznania.

Content marketing odgrywa coraz większą rolę w reklamie internetowej.

Od dłuższego czasu obserwujemy coraz mniejszą efektywność „zwykłych” banerów reklamowych. Badania pokazują,  że osoby odwiedzające strony internetowe nie zauważają reklam. Są one raczej elementami, które denerwują internautów – nic więc dziwnego, że ci po prostu je zamykają lub uciekają od nich wzrokiem. Nawet „chwytliwe” slogany przestają zachęcać do zapoznania się z reklamowanymi usługami.

Content marketing wychodzi naprzeciw współczesnym potrzebom reklamy internetowej. To skuteczna dziedzina marketingu polegająca na dostarczaniu użytkownikom wartościowych treści np. edukacyjnych. Jednym z przykładów takich działań mogą być interaktywne gry edukacyjne.

Interaktywna gra edukacyjna: sprawdź, co powinieneś wiedzieć, aby prowadzić firmę?

Promocja pożyczek w internecie to zagadnienie dosyć trudne. Bardzo duża konkurencja ze strony banków i instytucji parabankowych powoduje, że stawki za kliknięcie w słowa kluczowe w Adwords są bardzo wysokiej (nawet 12-20 zł!).

W praktyce oznacza to, że aby dobrze zakorzenić się w marketingu internetowym, należy zainwestować nie małe pieniądze, a i tak nie zyskuje się pewności, że uda się odnieść sukces, przekonując do swoich usług dużą ilość potencjalnych klientów. W tak konkurencyjnych dziedzinach należy szukać rozwiązań, które maksymalnie pozwolą wyróżnić firmę spośród konkurencji.

Czy wiedza jest ważniejsza od gotówki?

Polska Fundacja Przedsiębiorczości oferuje nie tylko pożyczki dla firm, ale również bardzo wartościowe wsparcie w ramach którego pożyczkodawcy otrzymują szkolenia i doradztwo z zakresów niezbędnych do prowadzenia firmy. Gra edukacyjna miała pokazać, że wiedza o tych zagadnieniach jest równie ważna (jeśli nie ważniejsza) niż dostęp do gotówki.

Gra w przyjemny i przystępny sposób pokazuje, które obszary wiedzy na temat prowadzenia firmy wymagają zgłębienia, bo przecież rzetelne podejście jest podstawą do tego, by móc odnieść sukces na rynku finansowym (i każdym innym). A przecież lepiej zweryfikować swoją wiedzę w formie edukacyjnej zabawy – jeszcze przed rozpoczęciem przygody z prowadzeniem własnej działalności – niż podczas działań rzeczywistych, w których brak odpowiedniej wiedzy może doprowadzić do przykrych konsekwencji.

quiz dla pfp

Na czym polega gra?

Gra polega na odwiedzaniu kolejnych miejsc i odpowiadaniu na pytania związane z prowadzeniem działalności. W zależności od tego czy odpowiemy właściwie czy nie osoby zadające pytania reagują w różnych sposób. Odpowiedzi można sprawdzać na bieżąco – zaznaczamy właściwą naszym zdaniem opcję, a następnie klikamy w okienko „sprawdź odpowiedź”. Jeśli udzieliliśmy poprawną, wówczas – wśród pochwał – przechodzimy do kolejnego pytania, jeśli nie – otrzymujemy albo krótkie wytłumaczenie zagadnienia, albo też, po prostu, jesteśmy słusznie zachęcani do skorzystania z usług doradztwa w danym zakresie tematycznym.

Wykorzystaliśmy najnowsze technologie.

Projekt został wykonany w Adobe Flash i obsługiwanej przez tablety i smartfony technologii html 5. Specjalny skrypt automatycznie wykrywa, przy pomocy jakiego urządzenia użytkownik uruchamia grę i wybiera właściwą wersję.

Dostosowana do każdej wielkości ekranu.

Dzięki wykorzystaniu najnowszej technologii, gra automatycznie dostosowuje szerokość plansz do wielkości wyświetlacza urządzenia na którym jest uruchamiana. Równie dobrze będzie wyświetlana na 10″ tablecie jak i na 4 smartfonie.

Idealna do wykorzystania na monitorach dotykowych, tablicach interaktywnych oraz tabletach.

Wykorzystanie gier interaktywnych nabiera nowego wymiaru jeśli umożliwimy użytkownikom wykorzystanie urządzeń interaktywnych tj. tablice i monitory interaktywne, tablety lub smartfony.

Pytania i odpowiedzi zostały przygotowane przez ekspertów Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości w Szczecinie.

Gotowi na sprawdzenie swojej wiedzy? Zapraszam do gry.

z dostarczonych przez nas rozwiązań do e-learningu

Z przyjemnością przedstawimy korzyści, które Państwa firma może czerpać z e-learningu.

Interesujące?

Sprawdź, jak wygląda platforma Spoti od strony uczestnika szkoleń

Krzysztof Kwasniewski

Krzysztof Kwasniewski

Pomagam przedsiębiorstwom i instytucjom wykorzystać platformy e-learningowe, w prowadzeniu szkoleń i zwiększaniu motywacji pracowników. Poznajmy się na linkedin